postheadericon Jak Polacy oceniają rynek telekomunikacyjny w naszym kraju

W ostatnim czasie jedna z wiodących pracowni badawczych przeprowadziła badania dotyczące oceny obywateli naszego kraju na temat usług telekomunikacyjnych, dostępnym w Polsce w roku 2011. Większość ankietowanych wyraziła pogląd, że rozwój tej sfery życia idzie w dobrym kierunku, czyli inaczej mówiąc jesteśmy dość zadowoleni z rozwoju sieci informacyjnej. Szczególnie dobrze ankietowani wyrażali się w temacie znacznego ostatnio wzrostu ilości oferowanych usług i abonamentów oraz wzrostowi liczby dostawców dobrej jakości usług. Tego rodzaju ocenę wyraziło ponad 65 procent ankietowanych użytkowników usług teleinformacyjnych, wielu z nich też wyrażało się pozytywnie w kwestii obniżki cen za dostarczane usługi. Badając natomiast życzenia, jakie wyraziła większość ankietowanych, dotyczyły one w znakomitej większości jeszcze większej obniżki cen za usługi. Wielu też ankietowanych uważa, że konieczny jest też większy zakres poszczególnych rodzajów usług, jak tez lepsze dopasowanie ich do konkretnych potrzeb danej grupy odbiorców, a co za tym idzie również lepsza jakość oferowanych produktów.

Comments are closed.

Strony
Najnowsze komentarze
    Z branży
    • Świat rozrywkiŚwiat rozrywki
      Jeszcze kilka lat temu najpopularniejszymi formami rozrywki były programy telewizyjne. Obecnie tradycyjne media stają się coraz mniej popularne, co wynika z coraz większego zainteresowania korzystaniem z nowych mediów, czyli przede …
    • iPod ShuffleiPod Shuffle
      iPod Shuffle to kolejny z serii małych odtwarzaczy plików MP3 wyprodukowanych przez korporację Apple. Premiera tego iPoda odbyła się 11 stycznia 2005 roku. Model ten był pierwszym urządzeniem rodziny iPodów, …
    • Nieszablonowe spojrzenieNieszablonowe spojrzenie
      Osoby odpowiedzialne w ostatnim czasie za wprowadzanie na rynek nowoczesnych rozwiązań zdają się mieć nieskończoną bazę pomysłów i najróżniejszych koncepcji. Wiele z dzieł stworzonych ludzkimi rękoma przed latami wymagało przede …