postheadericon Performance i sposób przekazu w sztuce

Sztuka zawsze tworzyła znacznie bardziej rozbudowany przekaz, jaki miał pozwolić zwiększyć zainteresowanie ze strony potencjalnych odbiorców. W ten sposób narodził się przekaz multimedialny jaki obecnie jest w szeroki sposób wykorzystywany w różnych dziedzinach życia. Możemy z nich spotkać się z jednej strony w reklamie, gdzie konieczne jest wykorzystywanie w coraz większym stopniu ważnej cechy jaką posiadają multimedia, czyli interaktywności. W ten sposób znacznie łatwiej jest ocenić skutki danej reklamy. Dodatkowo możliwe jest uczestnictwo osoby jaka jest odbiorcą w danym rodzaju przekazu. W sztuce możemy spotkać się również z coraz większym wykorzystaniem przekazu multimedialnego. Mamy obecnie, choćby muzea jakie możemy zwiedzać, czy oglądać w sposób zdalny, gdzie dzieła sztuki są pokazywane w formie obrazu i dźwięku, a my możemy je oglądać bez konieczności odwiedzania muzeów, czy galerii sztuki. Takie wykorzystanie multimediów jest możliwe między innymi dzięki pojawianiu się nowoczesnych urządzeń, jakie pozwalają na odbiór przekazu multimedialnego.

Comments are closed.

Strony
Najnowsze komentarze
    Z branży
    • Elektroniczny ochroniarz, czyli zabezpieczenie domu lub mieszkaniaElektroniczny ochroniarz, czyli zabezpieczenie domu lub mieszkania
      Coraz częściej w nowo wybudowanych domach pojawiają się elektroniczni, multimedialni ochroniarze. Czy to oznacza, że przed domem stoi rodem z science fiction robot? Nasz ochroniarz, to panel elektroniczny, którego odpowiednie …
    • Monitorowanie stron wwwMonitorowanie stron www
      Do czego służy monitorowanie strony?. Wiele osób prowadzących własne strony internetowe widziało hasło: „monitorowanie stron WWW”.Co to właściwie jest i do czego służy – takie pytania zadaje każdy widzący takie …
    • Młodzież, największym odbiorcą nowinek technologicznychMłodzież, największym odbiorcą nowinek technologicznych
      Od dawna wiadomo już, że młodzi ludzie najbardziej chłoną wszystkie nowinki technologiczne. Nic więc dziwnego, że to właśnie do nich swoje kampanie reklamowe kierują producenci nowych urządzeń. Młodym ludziom bardzo …