postheadericon Rynek reklamy a multimedia

Wydatki, jakie wynosi źródło, które finansuje reklama w Polsce prezentują się skromnie na tle krajów Świata. Jednakże rozwój branży w Polsce świadczy o dużej dynamice. Według informacji GUS-u na podstawie kryteriów przyjętych w Europejskich Klasyfikacji Działalności na koniec roku 2008 w Polsce istniało 16 358 agencji reklamowych, podczas gdy w 1999 roku było ich zaledwie 11tysiecy. Większość z nich to agencje małe, mimo to pozyskanie nowych miejsc dla reklamy zewnętrznej świadczy o trendach branży i jej znaczeniu na rynku. Obecnie, w okresie stagnacji gospodarczej, branża reklamowa również odczuwa zastój. Polska scena reklamowa szybko upodabnia się do rynków zachodnich. Jest to związane z procesem usamodzielnienia się osób dotąd cierpiących doświadczenie z wielkich agencji zachodnich. Dodatkowo dziś wielką popularnością cieszy się reklama w Internecie. Przyczyną usamodzielnienia się polskich twórców jest także niekoniecznie harmonijna współpraca pomiędzy rynkiem polskim, a zagranicznym.

Comments are closed.

Strony
Najnowsze komentarze
    Z branży
    • Lekka płyta dynamicznaLekka płyta dynamiczna
      Szczególne pomiary. Lekka płyta dynamiczna to takie specyficzne urządzenie, które służy do oceny nośności oraz do kontroli jakości zagęszczenia podłoża gruntu. Urządzenie jest super nowoczesnym urządzeniem, mierzy wartość osiadania oraz …
    • Domowe urządzeniaDomowe urządzenia
      W każdym domu, znajduje się wiele różnego rodzaju zagadnień technicznych, które można w dowolny sposób rozwiązywać, a tym samym, jakie można w sposób faktycznie przemyślany używać. Ludzie ciągle starają się, …
    • Kompromis najlepszą techniką sprzecznych zdańKompromis najlepszą techniką sprzecznych zdań
      Na pewno każdemu z nas zdarzyło się kiedykolwiek kłócić bądź podważać czyjeś zdanie. Według psychologii jest to naturalny odruch, który pojawia się w sytuacji, gdy bronimy swoich racji. Prawdą jest, …