postheadericon Rynek reklamy a multimedia

Wydatki, jakie wynosi źródło, które finansuje reklama w Polsce prezentują się skromnie na tle krajów Świata. Jednakże rozwój branży w Polsce świadczy o dużej dynamice. Według informacji GUS-u na podstawie kryteriów przyjętych w Europejskich Klasyfikacji Działalności na koniec roku 2008 w Polsce istniało 16 358 agencji reklamowych, podczas gdy w 1999 roku było ich zaledwie 11tysiecy. Większość z nich to agencje małe, mimo to pozyskanie nowych miejsc dla reklamy zewnętrznej świadczy o trendach branży i jej znaczeniu na rynku. Obecnie, w okresie stagnacji gospodarczej, branża reklamowa również odczuwa zastój. Polska scena reklamowa szybko upodabnia się do rynków zachodnich. Jest to związane z procesem usamodzielnienia się osób dotąd cierpiących doświadczenie z wielkich agencji zachodnich. Dodatkowo dziś wielką popularnością cieszy się reklama w Internecie. Przyczyną usamodzielnienia się polskich twórców jest także niekoniecznie harmonijna współpraca pomiędzy rynkiem polskim, a zagranicznym.

Comments are closed.

Strony
Najnowsze komentarze
    Z branży
    • Nowoczesna technika w domuNowoczesna technika w domu
      Posiadając swoje własne cztery ściany każdy z nas stara się o to, aby naprawdę dobrze móc w nich mieszkać. Wszystko jest dla nas ważne jeżeli chodzi o jakiekolwiek zmiany na …
    • Ułatw sobie życieUłatw sobie życie
      Bez wątpienia wielu z nas stale narzeka na to, że nie ma na nic czasu, chęci. Po powrocie z pracy jesteśmy tak zmęczeni, że najchętniej nie robilibyśmy już nic, ale …
    • Ważne jest wykształcenieWażne jest wykształcenie
      Każdy człowiek, który chce coś zrobić dla ludzi w przyszłości musi wybrać dla siebie szkołę. Oczywiście współcześnie młodzi ludzie mają szereg szkół do wyboru o zróżnicowanych kierunkach oraz profilach. Każdego …