postheadericon Rynek reklamy a multimedia

Wydatki, jakie wynosi źródło, które finansuje reklama w Polsce prezentują się skromnie na tle krajów Świata. Jednakże rozwój branży w Polsce świadczy o dużej dynamice. Według informacji GUS-u na podstawie kryteriów przyjętych w Europejskich Klasyfikacji Działalności na koniec roku 2008 w Polsce istniało 16 358 agencji reklamowych, podczas gdy w 1999 roku było ich zaledwie 11tysiecy. Większość z nich to agencje małe, mimo to pozyskanie nowych miejsc dla reklamy zewnętrznej świadczy o trendach branży i jej znaczeniu na rynku. Obecnie, w okresie stagnacji gospodarczej, branża reklamowa również odczuwa zastój. Polska scena reklamowa szybko upodabnia się do rynków zachodnich. Jest to związane z procesem usamodzielnienia się osób dotąd cierpiących doświadczenie z wielkich agencji zachodnich. Dodatkowo dziś wielką popularnością cieszy się reklama w Internecie. Przyczyną usamodzielnienia się polskich twórców jest także niekoniecznie harmonijna współpraca pomiędzy rynkiem polskim, a zagranicznym.

Comments are closed.

Strony
Najnowsze komentarze
    Z branży
    • Naprawa urządzeń gastronomicznychNaprawa urządzeń gastronomicznych
      Serwis urządzeń gastronomicznych. Urządzenia gastronomiczne też się psują, dlatego bardzo ważne jest mieć zawsze pod ręką odpowiedni serwis, który zreperuje nam każdą usterkę.Prowadząc zakład gastronomiczny, bez względu duży czy mały …
    • Multimedia uczą nas języków obcychMultimedia uczą nas języków obcych
      Mimo powszechnej dostępności do różnych kursów i szkół językowych, wiele osób preferuje naukę w domowych pieleszach, w trybie indywidualnym. Przy pomocy internetu i multimediów jest to obecnie możliwe. Uczniowie kontaktują …
    • Rynek reklamy a multimediaRynek reklamy a multimedia
      Wydatki, jakie wynosi źródło, które finansuje reklama w Polsce prezentują się skromnie na tle krajów Świata. Jednakże rozwój branży w Polsce świadczy o dużej dynamice. Według informacji GUS-u na podstawie …