postheadericon Rynek reklamy a multimedia

Wydatki, jakie wynosi źródło, które finansuje reklama w Polsce prezentują się skromnie na tle krajów Świata. Jednakże rozwój branży w Polsce świadczy o dużej dynamice. Według informacji GUS-u na podstawie kryteriów przyjętych w Europejskich Klasyfikacji Działalności na koniec roku 2008 w Polsce istniało 16 358 agencji reklamowych, podczas gdy w 1999 roku było ich zaledwie 11tysiecy. Większość z nich to agencje małe, mimo to pozyskanie nowych miejsc dla reklamy zewnętrznej świadczy o trendach branży i jej znaczeniu na rynku. Obecnie, w okresie stagnacji gospodarczej, branża reklamowa również odczuwa zastój. Polska scena reklamowa szybko upodabnia się do rynków zachodnich. Jest to związane z procesem usamodzielnienia się osób dotąd cierpiących doświadczenie z wielkich agencji zachodnich. Dodatkowo dziś wielką popularnością cieszy się reklama w Internecie. Przyczyną usamodzielnienia się polskich twórców jest także niekoniecznie harmonijna współpraca pomiędzy rynkiem polskim, a zagranicznym.

Comments are closed.

Strony
Najnowsze komentarze
    Z branży
    • Technika ekonomiczneTechnika ekonomiczne
      Technika ekonomiczne są to takie technika, które nakierowane są głównie na matematykę i pokrewne jej przedmioty. Dlatego też uczeń, który chce sobie w takiej szkole poradzić powinien być dobry w …
    • Technika i miniaturyzacjaTechnika i miniaturyzacja
      W technice możemy spotkać się z wieloma różnymi procesami, które powodują, że co roku możemy korzystać z coraz bardziej zaawansowanych narzędzi. Z jednej strony ważną cechą postępu technicznego jest miniaturyzacja. …
    • Technika, jako urządzeniaTechnika, jako urządzenia
      Przede wszystkim większość osób jest świadomym tego, że słowo technika ma bardzo wiele znaczeń. Jednak, gdy opowiadamy o czymś i używamy konkretnego słowa technika, to zazwyczaj większość osób wie o …