postheadericon Rynek reklamy a multimedia

Wydatki, jakie wynosi źródło, które finansuje reklama w Polsce prezentują się skromnie na tle krajów Świata. Jednakże rozwój branży w Polsce świadczy o dużej dynamice. Według informacji GUS-u na podstawie kryteriów przyjętych w Europejskich Klasyfikacji Działalności na koniec roku 2008 w Polsce istniało 16 358 agencji reklamowych, podczas gdy w 1999 roku było ich zaledwie 11tysiecy. Większość z nich to agencje małe, mimo to pozyskanie nowych miejsc dla reklamy zewnętrznej świadczy o trendach branży i jej znaczeniu na rynku. Obecnie, w okresie stagnacji gospodarczej, branża reklamowa również odczuwa zastój. Polska scena reklamowa szybko upodabnia się do rynków zachodnich. Jest to związane z procesem usamodzielnienia się osób dotąd cierpiących doświadczenie z wielkich agencji zachodnich. Dodatkowo dziś wielką popularnością cieszy się reklama w Internecie. Przyczyną usamodzielnienia się polskich twórców jest także niekoniecznie harmonijna współpraca pomiędzy rynkiem polskim, a zagranicznym.

Comments are closed.

Strony
Najnowsze komentarze
    Z branży
    • Czym są multimediaCzym są multimedia
      Pod pojęciem multimedia kryją się wszystkie urządzenia mające na celu przekaz jakiś informacji. Istnieje wiele takich urządzeń które są nam użyteczne. Przykładem takiego urządzenia jest telewizor. Jest to tak zwane …
    • Technika, jako przedmiot nauczaniaTechnika, jako przedmiot nauczania
      Każdy z nas zdaje sobie sprawę jak ważna jest edukacja w naszym życiu. Bez niej mało, kto osiąga obrane cele, stąd edukacja w Polsce jest obowiązkowa do ukończenia pełnoletniości. Jednakże …
    • Elektroniczne pająki w służbie człowiekaElektroniczne pająki w służbie człowieka
      Naukowcy stworzyli elektroniczne pająki, które maja za zadanie śledzić zjawiska zachodzące w kraterze wulkanu. Zostały one zainstalowane w ilości piętnastu urządzeń w wulkanie na terenie Stanów Zjednoczonych, czyli św. Heleny. …