postheadericon Rynek reklamy a multimedia

Wydatki, jakie wynosi źródło, które finansuje reklama w Polsce prezentują się skromnie na tle krajów Świata. Jednakże rozwój branży w Polsce świadczy o dużej dynamice. Według informacji GUS-u na podstawie kryteriów przyjętych w Europejskich Klasyfikacji Działalności na koniec roku 2008 w Polsce istniało 16 358 agencji reklamowych, podczas gdy w 1999 roku było ich zaledwie 11tysiecy. Większość z nich to agencje małe, mimo to pozyskanie nowych miejsc dla reklamy zewnętrznej świadczy o trendach branży i jej znaczeniu na rynku. Obecnie, w okresie stagnacji gospodarczej, branża reklamowa również odczuwa zastój. Polska scena reklamowa szybko upodabnia się do rynków zachodnich. Jest to związane z procesem usamodzielnienia się osób dotąd cierpiących doświadczenie z wielkich agencji zachodnich. Dodatkowo dziś wielką popularnością cieszy się reklama w Internecie. Przyczyną usamodzielnienia się polskich twórców jest także niekoniecznie harmonijna współpraca pomiędzy rynkiem polskim, a zagranicznym.

Comments are closed.

Strony
Najnowsze komentarze
    Z branży
    • Jakiego rodzaju odkurzacz warto kupićJakiego rodzaju odkurzacz warto kupić
      Na naszym rynku jest bardzo duży wybór odkurzaczy, od tych bardzo prostych i niedrogich, posiadających podstawowe funkcje i wyposażonych w tradycyjne, papierowe worki, po te z pojemnikiem na wodę zamiast …
    • Nowoczesne technologie a ściganie przestępcówNowoczesne technologie a ściganie przestępców
      Jak wiadomo rozwój techniki i elektroniki nie tylko ułatwia wykonywanie podstawowych czynności domowych, ale często jest także wykorzystywany przez takie służby jak na przykład policja. Oczywiście przodują w tym różne …
    • Pobieranie filmów onlinePobieranie filmów online
      Obecnie niemal wszystkie filmy, zdjęcia, muzykę pobieramy za pośrednictwem Internetu. W tym celu wykorzystujemy specjalnie stworzone witryny, dzięki którym w sposób szybki i bezpieczny pobrać możemy potrzebną zawartość. Wiele osób …