postheadericon Rynek reklamy a multimedia

Wydatki, jakie wynosi źródło, które finansuje reklama w Polsce prezentują się skromnie na tle krajów Świata. Jednakże rozwój branży w Polsce świadczy o dużej dynamice. Według informacji GUS-u na podstawie kryteriów przyjętych w Europejskich Klasyfikacji Działalności na koniec roku 2008 w Polsce istniało 16 358 agencji reklamowych, podczas gdy w 1999 roku było ich zaledwie 11tysiecy. Większość z nich to agencje małe, mimo to pozyskanie nowych miejsc dla reklamy zewnętrznej świadczy o trendach branży i jej znaczeniu na rynku. Obecnie, w okresie stagnacji gospodarczej, branża reklamowa również odczuwa zastój. Polska scena reklamowa szybko upodabnia się do rynków zachodnich. Jest to związane z procesem usamodzielnienia się osób dotąd cierpiących doświadczenie z wielkich agencji zachodnich. Dodatkowo dziś wielką popularnością cieszy się reklama w Internecie. Przyczyną usamodzielnienia się polskich twórców jest także niekoniecznie harmonijna współpraca pomiędzy rynkiem polskim, a zagranicznym.

Comments are closed.

Strony
Najnowsze komentarze
    Z branży
    • Laptopy asus opinieLaptopy asus opinie
      Kluczowy wybór laptopa. Wiele ludzi rezygnuje z wygody i możliwości komputera stacjonarnego i wybiera alternatywne odmiany komputera.Wraz z pojawieniem się systemu operacyjnego, który zastępuje poczciwego Windowsa 7, firma Microsoft nadała …
    • Multimedia w naszym życiuMultimedia w naszym życiu
      Współcześnie w coraz większym stopniu żyjemy w świecie multimediów. Od pierwszych prób budowania przekazu medialnego, jaki opiera się na łączeniu różnych form przekazu, jak dźwięk, obraz, czy tekst, minęło już …
    • Zasuwa klinowa kołnierzowaZasuwa klinowa kołnierzowa
      Zasuwy klinowe. Zasuwy klinowe mogą być używane w instalacjach wodociągowych oraz ściekach nieagresywnych, Poza tym stosuje się je również bardzo często w instalacjach rafineryjnych, gazowych, ciepłowniczych, chemicznych. Aby odpowiednio dobrać …