postheadericon Rynek reklamy a multimedia

Wydatki, jakie wynosi źródło, które finansuje reklama w Polsce prezentują się skromnie na tle krajów Świata. Jednakże rozwój branży w Polsce świadczy o dużej dynamice. Według informacji GUS-u na podstawie kryteriów przyjętych w Europejskich Klasyfikacji Działalności na koniec roku 2008 w Polsce istniało 16 358 agencji reklamowych, podczas gdy w 1999 roku było ich zaledwie 11tysiecy. Większość z nich to agencje małe, mimo to pozyskanie nowych miejsc dla reklamy zewnętrznej świadczy o trendach branży i jej znaczeniu na rynku. Obecnie, w okresie stagnacji gospodarczej, branża reklamowa również odczuwa zastój. Polska scena reklamowa szybko upodabnia się do rynków zachodnich. Jest to związane z procesem usamodzielnienia się osób dotąd cierpiących doświadczenie z wielkich agencji zachodnich. Dodatkowo dziś wielką popularnością cieszy się reklama w Internecie. Przyczyną usamodzielnienia się polskich twórców jest także niekoniecznie harmonijna współpraca pomiędzy rynkiem polskim, a zagranicznym.

Comments are closed.

Strony
Najnowsze komentarze
    Z branży
    • Akcesoria do iPadaAkcesoria do iPada
      Potrzebne gadżety. Tablety to niezwykle przydatne urządzenia. Odznaczają się ekranami o większej przekątnej niż smartfony, co sprawia, że wykonywanie wielu zadań jest na nich o wiele łatwiejsze i mniej męczące …
    • Nowoczesne rozwiązania – nowoczesne technologieNowoczesne rozwiązania – nowoczesne technologie
      Dla większości osób nowoczesne rozwiązania technologiczne doskonale są przystosowane do potrzeb wielu osób. Najchętniej przystosowane są te propozycje urządzeń, które dostarczają rozrywki. Każdy lubi na swój sposób spędzić nieco wolnego …
    • Technika, jako urządzeniaTechnika, jako urządzenia
      Przede wszystkim większość osób jest świadomym tego, że słowo technika ma bardzo wiele znaczeń. Jednak, gdy opowiadamy o czymś i używamy konkretnego słowa technika, to zazwyczaj większość osób wie o …