postheadericon Rynek reklamy a multimedia

Wydatki, jakie wynosi źródło, które finansuje reklama w Polsce prezentują się skromnie na tle krajów Świata. Jednakże rozwój branży w Polsce świadczy o dużej dynamice. Według informacji GUS-u na podstawie kryteriów przyjętych w Europejskich Klasyfikacji Działalności na koniec roku 2008 w Polsce istniało 16 358 agencji reklamowych, podczas gdy w 1999 roku było ich zaledwie 11tysiecy. Większość z nich to agencje małe, mimo to pozyskanie nowych miejsc dla reklamy zewnętrznej świadczy o trendach branży i jej znaczeniu na rynku. Obecnie, w okresie stagnacji gospodarczej, branża reklamowa również odczuwa zastój. Polska scena reklamowa szybko upodabnia się do rynków zachodnich. Jest to związane z procesem usamodzielnienia się osób dotąd cierpiących doświadczenie z wielkich agencji zachodnich. Dodatkowo dziś wielką popularnością cieszy się reklama w Internecie. Przyczyną usamodzielnienia się polskich twórców jest także niekoniecznie harmonijna współpraca pomiędzy rynkiem polskim, a zagranicznym.

Comments are closed.

Strony
Najnowsze komentarze
    Z branży
    • Technika w szkoleTechnika w szkole
      Technika to coś, z czym każdy ma do czynienia. Od dzieciństwa mamy z nią do czynienia nie koniecznie zdając sobie z tego sprawę. Już w szkole podstawowej wprowadzane są elementy …
    • Transmisja bezprzewodowa z komputeraTransmisja bezprzewodowa z komputera
      Telewizory stają się obecnie coraz bardziej złożonymi i coraz bardziej naszpikowanymi nowoczesną technologią urządzeniami, które swą funkcjonalnością i wielozadaniowością stają się coraz bardziej zbliżone do komputerów. Zresztą współczesna technika w …
    • Nauka przy pomocy gadżetów elektronicznychNauka przy pomocy gadżetów elektronicznych
      O tym, że gadżety elektroniczne otaczają współczesnego człowieka ze wszystkich stron, nie trzeba nikogo przekonywać. Zazwyczaj jednak ludzie traktują różnego rodzaju sprzęty elektroniczne jako źródło rozrywki. Pomagają one się zrelaksować …