postheadericon Rynek reklamy a multimedia

Wydatki, jakie wynosi źródło, które finansuje reklama w Polsce prezentują się skromnie na tle krajów Świata. Jednakże rozwój branży w Polsce świadczy o dużej dynamice. Według informacji GUS-u na podstawie kryteriów przyjętych w Europejskich Klasyfikacji Działalności na koniec roku 2008 w Polsce istniało 16 358 agencji reklamowych, podczas gdy w 1999 roku było ich zaledwie 11tysiecy. Większość z nich to agencje małe, mimo to pozyskanie nowych miejsc dla reklamy zewnętrznej świadczy o trendach branży i jej znaczeniu na rynku. Obecnie, w okresie stagnacji gospodarczej, branża reklamowa również odczuwa zastój. Polska scena reklamowa szybko upodabnia się do rynków zachodnich. Jest to związane z procesem usamodzielnienia się osób dotąd cierpiących doświadczenie z wielkich agencji zachodnich. Dodatkowo dziś wielką popularnością cieszy się reklama w Internecie. Przyczyną usamodzielnienia się polskich twórców jest także niekoniecznie harmonijna współpraca pomiędzy rynkiem polskim, a zagranicznym.

Comments are closed.

Strony
Najnowsze komentarze
    Z branży
    • Ułatw sobie życieUłatw sobie życie
      Bez wątpienia wielu z nas stale narzeka na to, że nie ma na nic czasu, chęci. Po powrocie z pracy jesteśmy tak zmęczeni, że najchętniej nie robilibyśmy już nic, ale …
    • Nowoczesne technologie w pracyNowoczesne technologie w pracy
      Każdemu pracodawcy na zwiększeniu wydajności pracowników i na lepszych wynikach firmy. Nowe technologie znacznie przyczyniają się do postępu w tym zakresie. Nawet pracownicy w chińskich fabrykach, gdzie koszty pracy ludzkiej …
    • Technika ekonomiczneTechnika ekonomiczne
      Technika ekonomiczne są to takie technika, które nakierowane są głównie na matematykę i pokrewne jej przedmioty. Dlatego też uczeń, który chce sobie w takiej szkole poradzić powinien być dobry w …