postheadericon Rynek reklamy a multimedia

Wydatki, jakie wynosi źródło, które finansuje reklama w Polsce prezentują się skromnie na tle krajów Świata. Jednakże rozwój branży w Polsce świadczy o dużej dynamice. Według informacji GUS-u na podstawie kryteriów przyjętych w Europejskich Klasyfikacji Działalności na koniec roku 2008 w Polsce istniało 16 358 agencji reklamowych, podczas gdy w 1999 roku było ich zaledwie 11tysiecy. Większość z nich to agencje małe, mimo to pozyskanie nowych miejsc dla reklamy zewnętrznej świadczy o trendach branży i jej znaczeniu na rynku. Obecnie, w okresie stagnacji gospodarczej, branża reklamowa również odczuwa zastój. Polska scena reklamowa szybko upodabnia się do rynków zachodnich. Jest to związane z procesem usamodzielnienia się osób dotąd cierpiących doświadczenie z wielkich agencji zachodnich. Dodatkowo dziś wielką popularnością cieszy się reklama w Internecie. Przyczyną usamodzielnienia się polskich twórców jest także niekoniecznie harmonijna współpraca pomiędzy rynkiem polskim, a zagranicznym.

Comments are closed.

Strony
Najnowsze komentarze
    Z branży
    • Telewizja cyfrowa opanowuje przestrzeńTelewizja cyfrowa opanowuje przestrzeń
      Rozwój nowych technologii jest widoczny nieomal na każdym kroku, każdego dnia jesteśmy informowani o kolejnych odkryciach na całym świecie, o najnowszych technologiach czy to w dziedzinie motoryzacji, czy telekomunikacji. Również …
    • Multimedia w szkołach?Multimedia w szkołach?
      Bardzo wiele słyszy się na temat wprowadzenia multimedialnych rozwiązań w szkołach. Oczywiście, jak zapewne niektórzy się domyślają , znaleźć można przeciwników jak i zwolenników tego pomysłu. Każdy z nas pewnością …
    • ElektronikaElektronika
      Do sprzętów elektronicznych, zalicza się każdy jeden, jaki ma zabarwienie multimedialne. Przeważnie jest tak, że jeśli mamy jakiś sprzęt staramy się go udoskonalić, sprawić wszelakiego rodzaju materiały, które pomogą mu …