postheadericon Wyniki giełdowe

Dla wielu firm notowanych na giełdzie mimo dobrych wyników za ostatni okres nie udaje się przekonać inwestorów do zaprzestania sprzedawania akcji. Ponieważ popłoch na globalnych rynkach udzielił się już wszystkim, łatwo o zbyt emocjonalne decyzje. Czasami jednak inwestorzy węszący doskonały interes na jakiejś firmie potrzebują na jej zakup wszystkich możliwych do zdobycia pieniędzy, więc wyprzedają wszystkie akcje, których są posiadaczami. Mocno ostatnio obawia się o swoją kondycję rynek technologii mobilnych oraz urządzeń multimedialnych. Wydaje się bowiem, że rynek szczególnie mocno związany z telekomunikacją powolutku uzyskuje wysoki stopień nasycenia. Producenci smartfonów i tabletów zyskują klientów niemal równolegle z ich przybyciem do operatorów komórkowych oferujących mobilny Internet. Jednak coraz częściej widać, że nabywanie nowoczesnych urządzeń odbywa się w drugim obiegu a ludzie coraz chętniej kupują okazyjnie używane sprzęty, niż inwestują we wciąż zmieniające się technologie.

Comments are closed.

Strony
Najnowsze komentarze
    Z branży
    • Elektroniczne pająki w służbie człowiekaElektroniczne pająki w służbie człowieka
      Naukowcy stworzyli elektroniczne pająki, które maja za zadanie śledzić zjawiska zachodzące w kraterze wulkanu. Zostały one zainstalowane w ilości piętnastu urządzeń w wulkanie na terenie Stanów Zjednoczonych, czyli św. Heleny. …
    • Korzyści, jakie dają multimedialne programy edukacyjneKorzyści, jakie dają multimedialne programy edukacyjne
      Edukacja jest coraz ważniejszą kwestią we współczesnym społeczeństwie, jaka daje nam możliwość zdobycia lepszego zawodu, a co za tym idzie pracy. Obecnie postęp w edukacji polega między innymi na możliwości …
    • Multimedia to prawdziwa elektroniczna potęgaMultimedia to prawdziwa elektroniczna potęga
      Jeżeli ktokolwiek uważa, że dzisiejszy świat mógłby się obyć bez jakichkolwiek multimediów jest w ogromnym błędzie. Ludzie po prostu uzależnili się od multimediów i nie są już w stanie prawidłowo …